نظافت محل کار (شرکت)

parsiancleaning

نظافت محل کار و اداره | نظافت دفتر کار با شرکت تمیزکار تهران

با توجه به پیچیده تر شدن شرایط زندگی، مشغله فراوان افراد ، امروزه افراد شاغل بیشتر وقت خود را در محیط کاری و محل کسب درآمدشان سپری می کنند. به همین جهت تداوم در نظافت و پاکیزگی دریافت خدماتی مانند نظافت محل کار ، نظافت اداره ، نظافت دفترکار توسط نظافتچی دفترکار علاوه بر افزایش کارآمدی، دستیابی به سود بیشتر را تحقق می بخشد. قطعا آراستگی و پاکیزگی در هر مکان زیبائی آن مکان را دو چندان می کند حتی اگر امکانات و وسایل تجملاتی زیادی در آن مکان موجود نباشد نظافت به ساده ترین مکانها زیبائی می بخشد و روحیه کارکنان را ارتقا می دهد.

مدیران عامل شرکتها بایستی جهت بالا بردن روحیه کارکنان خود ، و آرامش خاطر مراجعین به پاکیزگی محیط کار خود اهمیت خاصی بدهند. معمولا در شرکتهای بزرگ با حجم کار زیاد برای نظافت اداره و نظافت دفترکار اقدام به استخدام نظافتچی دفترکار ثابت می کنند. در این شرکتها ، معمولا نظافتچی اداره وظایف مربوط به آبدارچی و نظافت اداره را به طور همزمان انجام می دهند. اما برای نظافت شرکتهای کوچک و نظافت دفترکار که حجم کار کم می باشد صرفه اقتصادی با استخدام نظافتچی دفترکار بصورت دائم نمی باشد. از این رو در روزهای مشخص و معین که توسط شرکت درخواست دهنده اعلام می گردد ، نظافتچی دفترکار به محل اعزام می شود.

نظافتچی دفترکار که توسط شرکت خدماتی معتبر اعزام می شود تمامی آموزشهای لازم را در خصوص نظافت دفترکار و نظافت اداره طی کرده اند. این آموزشها از این بابت است که نظافتچی دفترکار ، کارهای مربوط به انجام نظافت اداره را در حین انجام امور پرسنل آن شرکت انجام می دهند.

3ffce
6d23bd3c 6313 ea11 a94e 00163e5973c9 1

ویژگی نظافتچی دفترکار

پیش تر گفته شد نظافتچی دفترکار آموزشهای لازم را جهت انجام امورات مربوط به نظافت دفترکار طی می کنند. در وهله اول این آموزشها شامل چگونگی نظافت اداره و نظافت دفترکار می شود. زیرا نظافت محل کار با خدمات تمیزکاری منزل یا خدمات مشاعات تفاوتهای فاحشی دارد. در خدمات منازل و … هنگام نظافت معارضی وجود ندارد و بصورت پیاپی می توان کار را جلو برد ، ولی در خدمات شرکت ها بدلیل حضور پرسنل شرکت ، نظافتچی دفترکار بایستی به صورتی کار را پیش ببرد تا خللی در انجام وظایف پرسنل شرکت پیش نیاید.